Beidzot var dabūt naudu biznesa uzsākšanai un saņemt atbalstu!

Foto: Wikimedia Commons / Taba Heights


Tev ir jāiztērē nauda, lai nopelnītu naudu. Bet finansējuma avoti. Tavi paša ietaupījumi. Protams, ka nav nekā labāka kā tērēt paša naudu. Bet varbūt aizņemties no ģimenes un draugiem. Jā, var jau būt, ka tas arī ir lēts naudas aizņemšanās avots, bet emocionālā ziņā cena var būt milzīga. Tāpēc agrāk vai vēlāk, tev tomēr būs jādodas uz banku ar cepuri rokā, lai naudu aizņemtos.     
                                    (Kespians Vudss grāmatas "No zīles līdz ozolam" autors)

Manuprāt ļoti trāpīgs citāts. Labāk vairs nevar pateikt.

Iespējams, ka daudzi (starp tiem noteikti esi gan tu, kas lasi šo blogu, gan arī es šī bloga autore) Latvijā vēlas uzsākt savu biznesu. Tomēr kādam pietrūkt drosmes. Kādam liekas, ka viņam nav vajadzīgo zināšanu. Bet kādam liekas, ka viņam vienkārši nav savas biznesa idejas. Tomēr par pašu lielāko šķērsli tiek uzskatīts naudas trūkums.

Lai nu kā arī tur būtu, bet viss tomēr nav tik bezcerīgi kā tev varbūt liekas. Jo laiki mainās. Un tagad finansējumu var dabūt arī tad, ja tev nav nekā, ko bankā ieķīlāt, bet tev ir tikai laba biznesa ideja. Tāpēc lasi tālāk un uzzini gan par finansējuma iespējām, gan par pārējiem darbiem, kas jāizdara noteiktā secībā, lai varētu uzsākt savu biznesu.      

Un tā pašā sākumā tu protams izdomā kādu produktu vai pakalpojumu (to sauc arī par biznesa ideju) tu gribētu piedāvāt saviem iespējamajiem klientiem. Pēc tam tu sāc rakstīt biznesa plānu. Tomēr tu jūti, ka bez laba padoma tu netiec uz priekšu. Tu ar kādu vēlētos pārrunāt tādus sev tik ļoti svarīgus šajā brīdī jautājumus kā:
  • Vai mans produkts (pakalpojums) patiešām būs pieprasīta, vai to patiešām kādam vajadzēs, vai to patiešām kāds pirks?
  • Bet kādu cenu noteikt manam produktam?
  • Kas tad varētu būt mana produkta tie īstie pircēji?
  • Kādā veidā pārbaudīt vai mans produkts kādam ir vajadzīga?     
Šo uzdrīkstēšanās sākumu sauc par "Biznesa idejas attīstības stadiju". Finansējums tev ir vajadzīgs, lai vari samaksāt par darba telpām un par nelieliem saimnieciskiem izdevumiem. Bet ir arī citas iespējas, proti, tērēt tikai savu naudu, izmantot savas telpas (savu dzīvokli, savu māju, savu saimniecības ēku, savu garāžu utt.), kā arī censties izmantot visas bezmaksas iespējas (lasi manus blogus: Vairs nevajag tik daudz naudas, lai uzsāktu biznesu! un Jaunumi biznesa uzsācējam!), kas vien ir pieejamas.   

Pēc tam jau ir "Uzņēmuma dibināšanas posms". Šajā posmā tu jau esi radījis savu produktu (pakalpojumu) un sācis to gan pārdot, gan reklamēt. Šajā posmā tu jau zini, kas ir tava produkta pircējs un, kas ir tava uzņēmuma konkurenti. Šajā posmā tu jau esi izveidojis sava uzņēmuma komandu (bet varbūt visa tava komanda esi tikai tu, jo tavs bizness ir tāds, ka ar visu pagaidām tiec galā pats). Šajā posmā tu jau esi bijis (vai arī gatavojies doties) LR Uzņēmumu reģistrā un reģistrējis savu uzņēmumu vai arī esi devies uz Valsts ieņēmumu dienestu, lai reģistrētos, kā fiziska persona saimnieciskās darbības veicēja. Arī šajā posmā tev ir vajadzīgs padoms, jo tev nedod mieru tādi jautājumi kā:            
  • Kādu juridisko formu vislabāk izvēlēties manam uzņēmumam - Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), Individuālais komersants (IK) vai fiziska persona saimnieciskās darbības veicēja? (Par šo tēmu lasi manu rakstu: Sarežģītie nodokļu likumi jeb zini, ko valsts grib no tevis!. Bet par dažādām atļaujām, licencēm un uzraugošajām iestādēm lasi manu rakstu: Dienesti un inspekcijas, kas uzrauga tavu biznesu!).  
  • Kā pareizi organizēt sava produkta mārketinga aktivitātes (reklamēšana, labvēlīgas sabiedriskās domas radīšana par uzņēmumu, produkta noieta stimulēšana, kā rezultātā klients izdara pirkumu)?
  • Kā pareizi savā uzņēmumā organizēt grāmatvedību (pašam kārtot, pieņemt darbā grāmatvedi vai uzticēt to darīt uzņēmumam, kas sniedz grāmatvedības pakalpojumus)?
Tā kā ienākumi šajā posmā ir nelieli vai to vēl nav, tad finansējums ir vajadzīgs, lai tu varētu samaksāt saviem darbiniekiem algas, samaksāt par biroja vai ražošanas telpu īri, samaksāt par sava produkta reklāmām, kā arī, lai varētu samaksāt par grāmatvedības pakalpojumiem, ja grāmatvedību esi uzticējis kārtot uzņēmumam, kas sniedz grāmatvedības pakalpojumus. Tomēr arī šajā posmā ir vērts padomāt par bezmaksas reklamēšanās iespējām, bezmaksas grāmatvedības programmām, kā arī, ja tas ir iespējams izmantot savas telpas. Un varbūt ar visu tu pagaidām tiec galā pats un tev nav vajadzīgi citi darbinieki, kam ir jāmaksā alga. Dažādas bezmaksas iespējas ļauj tev ietaupīt naudu.    

Pēc tam ir "Uzņēmuma izaugsmes posms". Šajā posmā uzņēmumam ir neliels, bet strauji augošs apgrozījums. Apgrozījums - tie ir tavi ienākumi no uzņēmuma produktu (pakalpojumu) pārdošanas. Tas, ka tava uzņēmuma apgrozījums aug nozīmē tikai to, ka tavs produkts veiksmīgi atrisina tavu klientu problēmas un tāpēc viņi to pērk. Šajā posmā tu jau sāc strādāt gan pie savu produktu klāsta paplašināšanas, gan pie eksporta tirgu iekarošanas. Arī šajā posmā tev, kā jaunajam uzņēmējam ir vajadzīgs padoms, jo tev nedod mieru:     
  • Tādi jautājumi, kas ir saistīti ar eksportu un eksporta iespējām.
  • Tādi jautājumi, kas ir saistīti ar darbinieku motivāciju, proti, kas man kā uzņēmējam ir jādara, lai mani darbinieki justu gandarījumu par to, ko dara, lai maniem darbiniekiem ir pozitīva attieksme pret darbu. Jo tu saproti, ka pozitīvi noskaņots darbinieks strādās daudz ražīgāk, kvalitatīvāk un ar lielāku ieinteresētību. Tātad, kā to panākt, kā uzklausīt savu darbinieku ieteikumus un kā izpētīt darbinieku vajadzības.
Finansējums šajā posmā tev ir vajadzīgs papildus apgrozāmo līdzekļu (izejvielas, dažādi izejmateriāli, preces pārdošanai utt.) iegādei un mārketinga aktivitātēm (produktu reklamēšana un noieta stimulēšana). Papildus finansējums tev ir vajadzīgs, lai paplašinātu ražošanas iespējas. Bet varbūt papildus finansējums tev ir vajadzīgs, lai palielinātu pakalpojumu daudzums, ko var veikt noteiktā laika periodā. 

Nu jau tu esi nonācis līdz "Uzņēmuma stabilas darbības posmam". Šajā posmā tavs uzņēmums jau ir stabili iekarojis savu tirgus daļu. Šajā posmā tava uzņēmuma apgrozījums (ienākums no produktu vai pakalpojumu pārdošanas) ir stabils. Tomēr tev kā uzņēmējam ir vēlme vēl vairāk nostiprināt savas pozīcijas tirgū, kā arī iekarot jaunus tirgus. Piemēram, tu apsver domu par kāda cita uzņēmuma iegādi. Tāpēc tev ir vajadzīgs papildus finansējums. Bet padoms un konsultācijas tev būtu vajadzīgas tādos jautājumos kā:          
  • Viss, kas ir saistīts ar cita uzņēmuma iegādi.
  • Viss, kas ir saistīts ar jaunu biznesa virzienu attīstīšanu.
Par tavam uzņēmumam piemērotāko finansējumu, finansējuma avotiem un par konsultāciju sniedzējiem lasi
  1. Finansējums biznesa idejas attīstības stadijā!
  2. Finansējums uzņēmuma dibināšanas posmā!
  3. Finansējums uzņēmuma izaugsmes posmā!
  4. Finansējums uzņēmuma stabilas darbības posmā!
!Lai es varētu uzrakstīt šo rakstu, tad viens no informācijas avotiem, ko es izpētīju un izstudēju bija SIA Capitalia mājas lapā publicētā Uzņēmuma finansējuma rokasgrāmata.

!Manuprāt es esmu atradusi vērtīgu rakstu un tabulu ar veicamo darbu sarakstu jeb soli pa solim, kas ir jāizdara, ja gribi uzsākt savu biznesu. Tabulas nosaukumsUzņēmuma dibināšanas pārbaudes saraksts 15 veicamiem uzdevumiem, bet raksts saucas: 15 lietas, pirms dibināt uzņēmumu.


21 komentārs:

Capitalia teica...

Labdien, Rasa,

Priecājamies, ka atradāt noderīgu informāciju capitalia.lv lapā un padalījāties arī ar citiem. vēlējos Jūs informēt, ka informācija no sadaļas finansējums.capitalia ir pārnesta uz capitalia.lv jaunumu sadaļu un finanšu palīgrīki pieejami mūsu partneru portālā naudabiznesam.lv šeit - http://www.naudabiznesam.lv/iespejas/finansu-planosanas-paligriki

Ja vēlaties papildus ieteikumus un informāciju par finansējuma piesaisti, priecāsimies, ja sazināsieties rakstot uz info@capitalia.lv vai sazinoties pa tālruni 28800880.

free patterns teica...

Paldies par informāciju. Tā jau vairāk noderēs mana bloga lasītājiem.

Unknown teica...

Ātro kredītu un patētiņu kredītu salīdzinājums ir paredzēts tam, lai ikviens aizņemtos pēc iespējas izdevīgāk un nepatērētu daudz laika apstaigājot daudzās interneta kredītu mājas lapas. Salīdzini gan pirmā kredīta cenu, gan atkārtotā, kā arī apskati kredīta pagarināšanas cenas un uzņēmuma darba laikus. Lai saņemtu naudu, spied uz "Saņemt naudu" saites un iegūsti izdevīgāko kredītu internetā. Seko mums un sanem balvas! http://noderigi1.blogspot.com/ http://noderigi1.blogspot.com/ http://noderigi1.blogspot.com/ http://noderigi1.blogspot.com/ http://noderigi1.blogspot.com/

Unknown teica...

Piesaistot investoru Jūs varat palielināt Jūsu uzņēmuma peļņu un sākt augt. Piesaisti naudu uzņēmuma kapitāldaļās un sāc attīstību kopā ar Cityfinances. www.cityfinances.lv

Unknown teica...

Labdien!
Vai jums ir nepieciešams aizdevums? Vai jums ir nepieciešams ārkārtas finansējums jūsu projektam vai citiem mērķiem? Vai jums ir parāds, un jums ir nepieciešams parādu konsolidācijas aizdevums? Mēs esam šeit, lai palīdzētu jums finansiāli, jo mēs piedāvājam ātrus un uzticamus aizdevumus ar procentu likmi 2% apmērā cilvēkiem, uzņēmumiem un sabiedrībām visā valstī. Mūsu noteikumi un nosacījumi ir skaidri un ļoti saprotami. Mūsu ilgums ir līdz 30 gadiem atkarībā no nepieciešamā aizdevuma apjoma un darījums ir 100% drošs un drošs visiem klientiem. Plašākai informācijai un, lai pārbaudītu, vai jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu
(victoriasalgadoloanfirm@gmail.com)

MARCUS teica...

Finansiāls atbalsts privātpersonām

Ja jums nepieciešama finansiāla palīdzība, nevilcinieties sazināties ar mums. Jūs varat iegūt aizdevumu robežās no 1.000 € līdz 1,000,000 € ļoti labvēlīgos apstākļos, visu likumību un uzticamību. Lai uzzinātu vairāk par finansēšanas kārtību, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. E-mail: marcuford@gmail.com

Unknown teica...

aizdevumu! aizdevumu! aizdevumu!Vai jūs meklējat cienījamu un akreditēta privāta aizdevuma uzņēmums, kas nodrošina aizdevumu par dzīves laikā iespēja.Mēs piedāvājam visu veidu aizdevumus ļoti ātri un viegls veids, individuālie aizņēmumi, auto aizdevumi, hipotekāro kredītu, studējošo kredītu, uzņēmuma aizņēmumiem, investīciju aizdevumu, parādu konsolidācijai un daudz ko citu.Ir ticis noraidīts, bankas un citas finanšu iestādes?Jums ir nepieciešams konsolidācijas iegādes kredīts vai hipotēkas kredīts? Nav izskatīsies vairāk mēs esam atnākuši, lai visas savas finansiālās problēmas, pieder pagātnei.Mēs aizdot līdzekļus privātpersonām un uzņēmumiem, kas nepieciešama finanšu palīdzība 2 % apmērā.Nekādas sociālās apdrošināšanas numuru, kas nepieciešams un nav kredīta pārbaude nepieciešama, 100 % garantēta.Es vēlos izmantot šo vidēja jums paziņot, ka mēs nodrošinām drošu un labvēlīgu palīdzību, un mēs būsim priecīgi jums piedāvāt aizdevumu.Tad nosūtiet mums e-pastu: pieteikties aizdevumam (anitagerardloanfirm@gmail.com)

Anonīms teica...

Mums ir 100% pārliecība, lai atrisinātu jūsu finansiālo problēmu un palielinātu savu finansiālo stāvokli tikai 24 stundas, ar 3% likmi, ko mēs sniedzam visu veidu ieinteresētajiem cilvēkiem, sazinieties pa e-pastu: alticocaps@gmail.com

Anonīms teica...

FOR ANY TYPE OF LOAN: 19dc1964@gmail.com.
Do you need a loan? Are you interested in getting any type of loan? Or are you financially concerned? Are you obliged to pay? We offer loans to any part of the world. The loan interest rate is 3%, with an agreed duration, regardless of location or credit status. To get a credit today Contact us via our email address: 19dc1964@gmail.com.

NOTE: We offer loans from 5000 to 500000 EUR. Loan Application can also be listed in EURO and any other currency.

Contact us: 19dc1964@gmail.com: We are at your disposal for your loan.

Thank you,
waiting for a quick response.

David Collins
19dc1964@gmail.com
Head of Cooperation

Anonīms teica...

Liecība par to, kā tika pārveidota mana dzīve (mary.judy555@gmail.com)

Mani sauc Anna Agnese, es dzīvoju Rīgā un šodien esmu laimīga sieviete? Es sev teicu, ka jebkurš aizdevuma aizdevējs, kas varētu mainīt manu un manas ģimenes dzīvi, es viņiem nosūtīšu jebkuru personu, kura meklē aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums un esat pilnīgi pārliecināts, ka atmaksāsit aizdevumu, lūdzu, sazinieties ar viņiem un pastāstiet viņiem, ka Anna Agnese jūs viņiem nosūtīja. pa e-pastu Marijas Džūdijas kundzei pa: (mary.judy555@gmail.com) ... Mana Whatsapp tālruņa numurs: +1 (929) 267-7281

Anonīms teica...

świadectwo o tym, jak dostałem moją pożyczkę

Cześć Nazywam się Edvards Jacobs

Cześć Nazywam się Edvards Jacobs Chcę podziękować PANI MARY JUDY USŁUGI KREDYTOWEJ za pomoc w uzyskaniu pożyczki w wysokości 50 000,00 EUR po tak długim oszustwie, jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, skontaktuj się z nim, aby on również mógł ci pomóc pożyczka nie potrwa długo w ciągu 24 godzin moja pożyczka była na moim koncie każdy, kto potrzebuje pilnej i zaufanej pożyczki, powinien skontaktować się z nim teraz, jest on wysłany przez Boga, a dobrą osobą jego e-mail: mary.judy555@gmail.com Z przyjemnością podziel się tym zeznaniem w Internecie, ponieważ pomógł mi, jeśli naprawdę potrzebujesz pomocy bez oszustwa, ponieważ zostałem oszukany, jest to właściwa firma pożyczkowa, z którą można się skontaktować: E-mail: mary.judy555@gmail.com .... Mój numer telefonu Whatsapp: + 1 (929) 267-7281

Anonīms teica...

TESTIMONIJA, KĀ SAŅEMU MANU AIZDEVUMU

Laba diena, mans vārds ir Deiviss Danielss. Es esmu Latvijas pilsonis, es gribu liecināt par labo aizdevuma aizdevēju, kurš man parādīja gaismu pēc tam, kad mani bija izkrāpjuši 4 dažādi starptautiski interneta aizdevēji. Viņi visi apsolās man izsniegt aizdevumu pēc tam, kad man būs samaksājuši daudz maksu, kas neko nedod un nedod pozitīvu rezultātu. Es pazaudēju grūti nopelnīt naudu, un tā bija 10 000 EUR. Kādu dienu, kad es pārlūkoju internetu, izskatoties forsterizēts, kad es saskāros ar liecību vīru, kurš arī tika scammed un galu galā tika saistīts ar legitu aizdevumu kompānija MARY JUDY aizdevuma dienests (mary.judy555@gmail.com), kur viņš beidzot ieguva savu aizdevumu, tāpēc es nolēmu sazināties ar to pašu aizdevumu kompāniju un pēc tam viņiem izstāstīju savu stāstu par to, kā mani ir izkrāpuši 4 dažādi aizdevēji, kuri neko nedarīja, bet, protams, man sagādāja vairāk sāpju. Es paskaidroju uzņēmumam pa pastu un viss, ko viņi man teica, vairs neraudāt, jo es saņemšu aizdevumu viņu uzņēmumā, kā arī esmu izdarījis pareizo izvēli sazināties ar viņiem. Es aizpildīju aizdevuma pieteikuma veidlapu un rīkojos ar visu to, kas tika no manis pieprasīts, un šī lieliskā kompānija (MARY JUDY LOAN SERVICE}, kuru pārvaldīja MARY JUDY, man piešķīra aizdevuma summu 600 000,00 EURO apmērā. Šeit es šodien priecājos par savu ģimeni, jo MARY JUDY aizdevumu dienests man ir piešķīris aizdevumu, tāpēc es izdarīju solījumu sev, ka turpināšu internetā liecināt par to, kā es saņēmu savu aizdevumu. Vai jums steidzami nepieciešams aizdevums? Laipni un ātri sazinieties ar MARY JUDY aizdevuma dienestu par savu aizdevumu. pa e-pastu: (mary.judy555@gmail.com) Es uzskatu, ka citi cilvēki arī sniedz liecības par šo pašu godīgo aizdevēju .... Mana Whatsapp tālruņa numurs: +1 (929) 267-7281

Anonīms teica...

X-MAS TESTAMONY, KĀ SAŅEMU MANU AIZDEVUMU NO TIESISKA AIZDEVUMA KREDĪTA

Mani sauc Aleksandrs Andrejs, Liepājas pilsonis. mani ir izkrāpjuši 4 dažādi interneta starptautiskie aizdevēji, viņi visi apsolās man izsniegt aizdevumu pēc tam, kad man būs jāmaksā vairākas nodevas, kas neko nedod un nedod pozitīvu rezultātu. es pazaudēju grūti nopelnīt naudu. Kādu dienu, pārlūkojot internetu ar asarām man acīs, es sastapos ar liecību par cilvēku, kurš arī tika izkrāpts un galu galā tika saistīts ar likumīgu aizdevumu uzņēmumu ar nosaukumu MARY JUDY aizdevuma pakalpojumi (mary.judy555@gmail.com), kur viņš beidzot saņēma savu aizdevumu, tāpēc es nolēmu sazināties ar to pašu aizdevumu kompāniju un pēc tam pastāstīju viņiem savu stāstu par to, kā mani ir izkrāpuši 4 dažādi aizdevumu aizdevēji, kuri neko nedarīja, bet tikai, lai man sagādātu vairāk sāpju. Es paskaidroju uzņēmumam pa pastu un viss, ko viņi man teica, vairs neraudāt, jo es saņemšu aizdevumu viņu uzņēmumā, kā arī esmu izdarījis pareizo izvēli sazināties ar viņiem. Es aizpildīju aizdevuma pieteikuma veidlapu un izpildīju visu, kas no manis tika pieprasīts, un šī lieliskā kompānija (MARY JUDY aizdevumu pakalpojumi), kuru pārvaldīja Gerijs Marks, man piešķīra aizdevuma summu 270 000,00 EURO, un es šodien esmu laimīgs, jo MARY JUDY aizdevumu PAKALPOJUMI man ir devuši aizdevumu, tāpēc es apsolīju sev, ka turpināšu internetā liecināt par to, kā es saņēmu savu aizdevumu. Vai jums steidzami ir nepieciešams laipni un ātri sazinieties ar BETTY MABEL aizdevuma dienestiem, lai saņemtu aizdevumu, izmantojot e-pastu: mary.judy555@gmail.com
KONTAKTI
JŪRAS JUDIJU AIZDEVUMU PAKALPOJUMI
E-pasts: mary.judy555@gmail.com
Mana Whatsapp tālruņa numurs: +1 (929) 267-7281

Anonīms teica...

KREDĪTU AIZDEVUMI INC.


Vai jūs esat izvēlējies, kur saņemt aizdevumus, bankas ir atteikušās un tagad esat satraukts par to, kur saņemt aizdevumu. LENDINGTREE piešķirs jums paredzēto aizdevumu. sazinieties ar mums pa e-pastu lendingtreegroupinc@gmail.com.

Aizdevums, lai viegli atmaksātu parādu?
Aizdevums tāda biznesa uzsākšanai, kuru vēlaties veikt?
Aizdevums izglītības vajadzībām?
Aizdevums dzīvokļa iegādei?
Aizdevums šīs sapņu automašīnas iegādei?

Vairs nemeklējiet, aizdevumu izsniegšana kokiem INC piedāvā aizdevumus
Nav slēptu maksājumu no 1 000 līdz 20 000 000 EUR / USD / POUNDS
Ar ļoti zemu 3% procentu likmi
Mēs esam izveidojuši kreditēšanas un
finansiāla palīdzība klientiem visā pasaulē.

Mēs cenšamies saglabāt savu izcilības līmeni Mēs
piedāvāt mūsu pakalpojumus jebkurā diennakts laikā.
Mēs piešķiram aizdevumu tiem, kam nepieciešama finansiāla palīdzība no 1 līdz
20 gadi

Mūsu pakalpojumi ietver arī

. reāls finansējums
. nekustamā īpašuma investors
. celtniecības aizdevumi
. uzņēmējdarbības uzsākšanas aizdevumi
. mājokļa aizdevumi
. Patēriņa kredīts,
. FHA aizdevumi
. personīgie aizdevumi
. auto aizdevumi
utt. Ja jums nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, sazinieties ar mums pa tālr

e-pasts: lendingtreegroupinc@gmail.com

e-pasts: lending-tree@outlook.com

WhatsApp: +1(213)419-2419

Silta doma

Anonīms teica...

Business loans and personal loans within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
https://capitallendingfince.blogspot.com
===============================================================

Biznesa aizdevumi un privātpersonu aizdevumi 2-3 darba dienu laikā ar izdevīgām likmēm.Pieteikties šodien. E-pasts: capitallendinghelpdesk@gmail.com
https://capitallendingfince.blogspot.com/

Unknown teica...

Sveiki, vai jums ir nepieciešams ātrs aizdevums?
Es esmu Sjūzena Bensone, esmu aizdevēja un arī finanšu konsultante.

Ņemot vērā ekonomisko stagnāciju, ko pasaule pārdzīvo jaunās korona vīrusa slimības (COVID-19) rezultātā, daudzi cilvēki saskaras ar nesavlaicīgām finanšu problēmām. Tā kā mūsu iestādē ir skaidras naudas pārpalikums, mēs vēlamies paātrināt naudas apriti, finansējot klientus Eiropā un ārpus tās, izmantojot aizdevumu.

Ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai sāktu uzņēmējdarbību, iegādājieties māju vai automašīnu, vai arī jums ir nepieciešams aizdevums citu personisku iemeslu dēļ? Es vēlos, lai jūs sazinātos ar manu firmu. Mēs sniedzam visa veida aizdevumu pakalpojumus gan ar nodrošinājumu, gan bez ķīlas. Ja jūs to lasāt un zināt, ka jums ir nepieciešams finansiāls atbalsts, varat vienkārši rakstīt mums pa e-pastu: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com vai rakstīt man tieši vietnē WhatsApp pa tālruni: +447903159998 un saņemt atbildi uzreiz.

Mēs esam visaptverošs finanšu pakalpojumu uzņēmums, un mēs esam apņēmušies palīdzēt jums uzlabot jūsu ilgtermiņa un īstermiņa finanšu mērķus, jo jūsu finanšu stabilitāte ir mūsu galvenais mērķis.

Īpašības un ieguvums;
* Ērtības - aizdevumam var pieteikties jebkurā laikā un vietā.
* Elastīga summa - jūs izlemjat, cik lielu summu vēlaties aizņemties.
* Ātrs tiešais finansējums - saņemiet aizdevumu 24 stundu laikā pēc apstiprināšanas.
* Elastīga procentu likme 3,0%.
* Augstas apstiprināšanas likmes
* Jums ir iespēja izvēlēties atmaksas datumu katru nedēļu, mēnesi vai gadu uz laiku no 1 līdz 30 gadiem.
* Vienkārša tiešsaistes lietojumprogramma.
* Personalizētas vadlīnijas un zināšanas.
* Nav slēptu maksu

Daudziem cilvēkiem dažu iemeslu dēļ ir tik grūti iegūt aizdevumu no vietējām bankām vai citiem finanšu institūtiem.

Ja jums tiešām ir nepieciešams risinājums jūsu finanšu problēmām, vienkārši rakstiet manai firmai, mēs jums palīdzēsim saņemt aizdevumu. Mēs esam palīdzējuši daudziem cilvēkiem un organizācijām, kas ir saskārušies ar finansiālām grūtībām visā pasaulē. Kad jūs piesakāties kopā ar mums, jūs piesakāties pie uzticama uzņēmuma, kas rūpējas par jūsu finansiālajām vajadzībām, mūsu galvenā prioritāte ir jūsu finansiālā stabilitāte, un par visu procesu jums parūpēsies.

Lai iegūtu papildinformāciju par mūsu aizdevuma piedāvājumu, lūdzu, atsūtiet mums savu aizdevuma pieprasījumu, izmantojot:
E-pasts: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com VAI;
WhatsApp: +447903159998

Claudia Klein teica...

Labdien, mans vārds ir Klaudija Kleina, es esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants.

Vai jums ir nepieciešams finanšu atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir apstiprinoša, es ieteiktu jums sazināties ar manu firmu, izmantojot | spotlightglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 | un jūsu kontā ir aizdevums 24 stundu laikā, jo mēs piedāvājam izcilus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

Mēs piedāvājam visa veida aizdevumu pakalpojumus (individuālais aizdevums, biznesa aizdevums un daudzi citi), mēs piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro. Mans uzņēmums palīdzēs sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevuma produktu klāstu.

Mēs zinām, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti iegūt kapitāla aizdevumu no savām vietējām bankām vai citām finanšu institūcijām, ņemot vērā augsto interesi. likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda un ienākumu attiecība, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli.

Vairs nav gaidīšanas laika vai stresaino bankas apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti - jūs varat saņemt aizdevumu un veikt darījumus jebkurā vietā un vietā, kur jums tas nepieciešams.

Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumi / jautājumi? - Nosūtīt e-pastu uz | spotlightglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 | & Saņemiet atbildi vienā mirklī.

Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums un jūs saņemsit aizdevumu.

Jūsu finansiālā brīvība ir jūsu rokās!

Claudia Klein teica...

Labdien, mans vārds ir Klaudija Kleina, es esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants.

Vai jums ir nepieciešams finanšu atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir apstiprinoša, es ieteiktu jums sazināties ar manu firmu, izmantojot | spotlightglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 | un jūsu kontā ir aizdevums 24 stundu laikā, jo mēs piedāvājam izcilus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

Mēs piedāvājam visa veida aizdevumu pakalpojumus (individuālais aizdevums, biznesa aizdevums un daudzi citi), mēs piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro. Mans uzņēmums palīdzēs sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevuma produktu klāstu.

Mēs zinām, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām nepieciešams risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti iegūt kapitāla aizdevumu no savām vietējām bankām vai citām finanšu institūcijām, ņemot vērā augsto interesi. likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda un ienākumu attiecība, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli.

Vairs nav gaidīšanas laika vai stresaino bankas apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti - jūs varat saņemt aizdevumu un veikt darījumus jebkurā vietā un vietā, kur jums tas nepieciešams.

Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumi / jautājumi? - Nosūtīt e-pastu uz | spotlightglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 |.

Jūs varat viegli mūs pārbaudīt mūsu vietnē, izmantojot:
https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial

Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums un jūs saņemsit aizdevumu.

Jūsu finansiālā brīvība ir jūsu rokās!

Anonīms teica...

LENDINGTREE® AIZDEVUMI INC.


Vai jums ir ļauties, kur saņemt kredītus, bankas noraidīja un tagad esat neapmierināts ar to, kur saņemt aizdevumu. LENDINGTREE sniegs jums gaidīto aizdevumu. sazinieties ar mums pa e-pastu lendingtreegroupinc@gmail.com.

Aizdevums, lai viegli atmaksātu parādu?
Aizdevums, lai sāktu tādu uzņēmējdarbību, kādu vēlaties darīt?
Aizdevums izglītības vajadzībām?
Aizdevums dzīvokļa iegādei?

Neskatieties tālāk, LENDING TREE INC piedāvā aizdevumus
Nav slēptu maksājumu no 1 000 līdz 20 000 000 EUR / USD / POUNDS
Ar ļoti zemu 3% procentu likmi
Esam izveidojuši kreditēšanas un
finansiāla palīdzība klientiem visā pasaulē.

Mēs cenšamies saglabāt izcilības standartu. Mēs piedāvājam savus pakalpojumus jebkurā diennakts laikā.
Mēs piešķiram aizdevumu tiem, kuriem nepieciešama finansiāla palīdzība no 1 līdz
20 gadi

Mūsu pakalpojumi ietver arī

. reāls finansējums
. nekustamā īpašuma investors
. celtniecības aizdevumi
. aizdevumi uzņēmējdarbības uzsākšanai
. mājokļu kredīti
. Patēriņa kredīts,
. FHA aizdevumi
. personīgie aizdevumi
. automašīnu aizdevumi
utt. Ja jums ir nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, sazinieties ar mums līdz

e-pasts: lendingtreegroupinc@gmail.com

e-pasts: lending-tree@outlook.com

Silta doma

ELIZABETA WALTER

LENDINGTREE INC®

Christopher Austin Loan Firm teica...

Christopher Austin aizdevumu firma ir viena no pasaulē lielākajām privāto aizdevumu firmām. Mūsu pakalpojums aptver visas pasaules valstis, attālums nekad nav šķērslis. Ja jūs meklējat kapitālu uzņēmējdarbības uzsākšanai vai jau esošā biznesa papildināšanai un izaugsmei. Vai esat pieteicies aizdevumu bankās un esat noraidījis jūsu kredīta pieteikuma failus, mēs esam finanšu ekspertu grupa, kas var palīdzēt jums sasniegt nepieciešamo summu un apstākļos, kas atvieglos jūsu dzīvi, mēs esam jūsu labākais risinājums , mūsu pakalpojumi ir unikāli un vienreizēji. Mēs rūpējamies par jūsu biznesa izaugsmi. Mēs piešķiram aizdevumus, sākot no 5 mēnešiem līdz 28 gadiem, un mēs piešķiram no 3000 līdz 20 000 000 eiro. Mēs apliecinām jums par ievērojamu pieredzi, sazinieties ar mums jau šodien un ļaujiet mums palīdzēt jums ar aizdevumu, lai attīstītu jūsu biznesu, mēs piedāvājam visu veidu aizdevumus. Christopher Austin aizdevumu firma piedāvā ļoti ātrus un vienkāršus aizdevumu pakalpojumus.


Mūsu uzņēmuma adrese ir
Christopher Austin Loan Company
60 Elliott Ave Yonkers, New York (NY), 10715, USA.
Whats-app: +1 (914) 594-8099
E-pasts / Hangout sesija: christopheraustinloanfirm@gmail.com

Marleen Overmeire teica...

Labdien, es tagad esmu tik laimīgs, jo šodien saņēmu savu aizdevumu 19 000 eiro apmērā no šī labā uzņēmuma LAPO pēc vairākām krāpniekiem no dažādiem krāpniekiem. Varat arī sazināties ar viņiem, ja jums ir nepieciešams ātrais kredīts, sazinieties ar viņiem tagad, izmantojot šo e-pastu: lapofunding960@gmail .com
Whatsapp +447883183014